تنهایی بهتره تا اینکه.....
 
My Life
سلام.به وبلاگ من خوش آمدید.. امیدوارم لحظات خوبی داشته باشید...(نظر یادتون نره)
بودن با آدمای دیگه رو حاضری به چه قیمتی تحمل کنی؟! تا بهت نگن تو نمیتونی کسی رو دوست داشته باشی!! بودن با آدمای به اصطلاح "دوست" !!! بودن دربین کسایی که درکت نمیکنن و طرز تفکر تو براشون غریبه آخه چه فایده ای داره؟!؟ بمونی باکسایی که فقط اسم دوست رو باخودشون یدک میکشن!! بمونی بین این آدما و بیشتر احساس تنهایی کنی؟! خب چه کاریه آخه؟!!! تنها که باشی بهتر از اینه که بین یه جمع بزرگ تنها باشی!! والا ا ا ا ا... بعضی آدما اگه لیاقتشون تنهایی باشه به تعبیر بعضیا.... خیلی بهتر از اینکه بمونن با همون بعضی هایی که هیچ نقطه نظر مشترکی ندارن و دایم باهم درحال جنگ و ستیزند... بخاطر این صفتهای ناخوشایندی که گاهی از روی عصبانیت وگاهی از روی کینه بهت نسبت میدن ، بودن با دیگران رو برخلاف میلت تحمل نکن...!! نوزاد پروانه توی تنهایی پیله هستش که تبدیل به پروانه ی بالغ و دوست داشتنی میشه!!!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 11 بعد از ظهر
raha

درباره وبلاگ


ما پیغام دوستیمان را با دود بهم میرسانیم... نمیدانم آنسو برای تو تکه چوبی هست یا نه... من اینجا جنگلی را به آتش کشیده ام...!!
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان My Life و آدرس kolbekochak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 39800
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1